Je moet mogelijk iMessage uitschakelen als je een telefoon gebruikt die niet van Apple is en geen smsjes of tekstberichten kunt ontvangen van iemand met een iPhone.
Heb je je iPhone nog?
Volg de onderstaande stappen om iMessage uit te schakelen.
Als je je simkaart overgezet hebt van je iPhone naar een niet-Apple telefoon, plaats je deze terug in je iPhone.
Zorg ervoor dat je apparaat is verbonden met het mobieledatanetwerk.
Ga naar Instellingen > Apps > Berichten.
iMessage uitschakelen.
Tik op Instellingen > Apps > FaceTime.
FaceTime uitschakelen.
Heb je je iPhone niet meer?
Volg de onderstaande stappen om registratie van je telefoonnummer ongedaan te maken.
Cookies vereist.
Als je de registratie van iMessage ongedaan wilt maken, schakel je cookies in op je browser en probeer je het opnieuw.